|
NHG consumentenfolder 2019 |
is weer te bestellen |
De consumentenfolder 2019 is weer beschikbaar met alle informatie over de mogelijkheden met NHG. Bestel ze ter ondersteuning van je adviesgesprek. |
|
|
|
|
Essay ‘Domeinoverstijgende samenwerking in de financiële sector’ |
De afgelopen maanden hebben we met diverse financiële spelers, wetenschappers en toezichthouders gesproken over de toenemende digitalisering en wat dit betekent voor financiële zelfredzaamheid van mensen.
Dit heeft geresulteerd in een mooi essay; ‘Domeinoverstijgende samenwerking in de financiële sector’.
|
|
|
|
|
|
|
Kwartaalberichten NHG: we zijn benieuwd naar jouw mening |
Wist je dat wij ieder kwartaal terugblikken op onze resultaten in een kwartaalbericht?
Om deze berichten nog beter aan te laten sluiten op de informatiebehoefte van onze klanten en relaties stellen wij je graag een aantal vragen. Met jouw antwoorden verbeteren we onze communicatie over onze kwartaalcijfers.
Het invullen van deze vragen duurt hooguit 5 minuten. Doe je mee? |
|
|
|
|
|
|
Samen met ketenpartners |
in co-creatie |
Op 7 maart was NHG in gesprek met hypotheekketens, intermediairs en servicers. Tijdens een mooie co-creatie sessie zijn interessante onderwerpen aangedragen waarmee NHG aan de slag kan. De uitkomst leggen we naast de input van geldverstrekkers. Binnenkort publiceren we de ranking van onderwerpen die NHG komende tijd gaat oppakken. Houdt NHG-Innoveert daarvoor in de gaten. |
|
|
|
|
|
Je klanten beter bedienen |
Met de trainingen van NHG |
In 2018 hebben maar liefst 4000 professionals een online of klassikale training gevolgd om hun kennis over NHG bij te spijkeren.
We zien daarbij dat online educatie populair is; waarschijnlijk vanwege de flexibiliteit die het plaats- en tijdonafhankelijk leren biedt.
Ook in 2019 zetten we weer in op het bijspijkeren van kennis zodat je op de hoogte bent van de nieuwste mogelijkheden met NHG. |
|
|
|
|
|
|