Als klantmanager heb ik veelvuldig contact met alle partijen in het hypothekenproces, maar vooral ook met de klant zelf. Samen met mijn collega klantmanagers ben ik altijd op zoek naar de beste oplossing voor onze klanten. Mijn expertise ligt vooral in de beoordeling van kwijtschelding, bezwaren en het regrestraject.
Kwijtschelding Naast mijn werkzaamheden om - al dan niet via oplossingen op maat - woningbehoud te realiseren, zoek ik altijd mogelijkheden om een eventuele restschuld kwijt te schelden. Want dat is vaak de voornaamste reden waarom iemand een hypotheek mét NHG afsluit.
Helaas komt het wel eens voor dat een klant niet in aanmerking komt voor kwijtschelding . Dan zetten wij ons in voor een goede betalingsregeling. Die regeling - via onze partner BCM Global - is er in alle gevallen op gericht om onze klant zo snel als mogelijk weer een schuldenvrije toekomst te bieden.
Werken bij NHG Het mooie aan het werken bij NHG is dat je echt iets kan betekenen voor je klant. Samen met de andere klantmanagers zetten we ons iedere dag in om het beste resultaat voor de klant te krijgen. Dit doen we uiteraard niet alleen, maar samen met het intermediair en de geldverstrekker.
Sparringspartner Wil jij voor je klant meer weten, bijvoorbeeld over de kwijtscheldingsregeling of het regrestraject? Neem dan contact met ons op. Benader ons vooral ook als je op zoek bent naar een oplossing op maat bij een life-event. Er kan vaak meer dan je denkt!
Groet,
Marcel
PS. In het vorige infobulletin stelde mijn manager Arthur zich aan je voor.
Lees het hier terug.
|