Klanten stellen mij regelmatig vragen over hun financiële situatie vanwege een ingrijpende gebeurtenis in hun leven of over hun betalingsregeling bij NHG. Vaak zijn dit lastige vragen om te stellen aan een onbekend persoon. En toch doen klanten dat! Soms is alleen een luisterend oor al voldoende, maar vaak ook niet. Daarom vind ik het belangrijk om samen met de klant op zoek te gaan naar een passende oplossing voor hun situatie. Werkplezier Wij krijgen regelmatig positieve reacties van klanten dat ze onze hulp waarderen. Dit geeft mij positieve energie en zorgt ervoor dat ik mijn werk als waardevol ervaar. Ook mijn collega’s zorgen ervoor dat ik werken bij NHG prettig vind. We zijn een hecht team en maken gebruik van elkaars sterke eigenschappen. Ondersteuning Naast de productiewerkzaamheden faciliteer ik ons team grotendeels voor de planning en interne organisatie. De afwisseling tussen deze taken zorgt ervoor dat mijn werk uitdagend blijft. Vragen Heb je vragen over een specifieke beheersituatie, een kwijtscheldingsregeling of heb je samen met je team behoefte aan VUB-kennissessie? Neem dan contact met ons op! Er kan vaak meer dan je denkt. Groet, Sandra PS. In het vorige infobulletin stelde mijn collega Marcel zich aan je voor. Je leest het artikel hier terug. |