Als ketenmanager ben ik de verbindende schakel tussen NHG en onze ketenpartners. Mijn focus ligt op de uitvoerende keten en ik sta constant in contact met advieskantoren, geldverstrekkers en servicers. Ik zoek altijd naar mogelijkheden om de dienstverlening in de keten te verbeteren en het zo samen voor de consument nog beter te doen. Daarnaast ben ik momenteel druk met het herontwerp van onze Voorwaarden en Normen en de nieuwe NHG meerjarenstrategie. Verbinding Goed persoonlijk contact hebben en onderhouden met onze ketenpartners is belangrijk voor NHG. Daar werk ik samen met collega’s uit alle teams aan, waaronder de klantmanagers, productmanagers en beleidsadviseurs. De signalen die we ophalen vertalen we naar een betere dienstverlening. Dit lukt ons steeds beter en daar ben ik heel trots op! Tegelijk is er de drive om dit elke dag nog beter te doen. Heb je suggesties? Laat het me weten, je vindt mijn contactgegevens op onze website. Duidelijke Voorwaarden en Normen In de Voorwaarden en Normen (V&N) beschrijven we wat de actuele regels zijn voor een lening met NHG. Ieder jaar updaten we de V&N op onderdelen. Dit keer verbeteren wij het totaal en passen we de stijl en vorm aan. Mijn belangrijkste taak in dit traject is ervoor zorgen dat de gehele keten tijdig is aangehaakt. Bij het herschrijven is een panel van geldverstrekkers en adviseurs betrokken dat meeleest en reviewt. Zo borgen we dat de V&N in 2024 relevanter, uniformer en begrijpelijker zijn. Rond de zomer verwachten we de nieuwe opzet te kunnen delen met alle ketenpartners. Contact Net als mijn collega’s die zich eerder hebben voorgesteld sluit ook ik af met de oproep om contact met ons op te nemen als je iets wil bespreken met NHG. Twijfel je bij wie je iets kan neerleggen? Ik zoek het graag voor je uit! Groet, Lukas PS. In het vorige infobulletin stelde mijn collega René van Hilten zich aan je voor. Je leest het artikel hier terug. |